Alimente necesare pentru pastrarea sanatatii sistemului digestiv

Dieta pentru curățarea colonului și detoxifiere, 2. Utilizarea fructelor și legumelor

Generalitati

Şi crudul adevăr este că locul trei în topul formelor de cancer este ocupat de cancerul de colon. În intestinul gros se acumulează cele mai multe toxine, iar dacă acestea nu sunt eliminate, ajung în ficat şi în sistemul sanguin, intoxicând practic întregul organism.

De aceea, pentru a fi ferit de infecţii sau de alte afecţiuni, trebuie să introduci în dietă alimente care facilitează curăţarea colonului.

O dietă săracă în substanțe nutritive, bazată doar pe alimente prăjite, zaharuri, cofeină, alcool și exces de sare este principalul factor care determină o acumulare de materii toxice în colonceea ce duce la defalcare a funcției sale normale. Dietă de curățare a colonului La masa de dimineață este indicat să se consume alimente ușor digerabile și bogate în fibre, cum sunt fructele și cerealele integrale. Este bine să se bea un litru de apă sau ceai din plante, pentru facilitarea procesului de purificare. Unul din avantajele consumului de fructe este că acestea sunt sărace în carbohidrați, ceea ce înseamnă că pot fi mâncate ori cât de multe porții. Fructele curăță corpul și taie pofta de mâncare pentru alte produse.

Mai multe fibre Pentru a elimina resturile acumulate în colon şi pentru a avea o digestie sănătoasă, trebuie să suplimentezi aportul de fibre. Legumele, fructele, citricele, fasolea, mazărea, orezul, seminţele, nucile şi cerealele integrale sunt surse excelente de fibre.

Printre alimentele bogate în calciu se numără somonul, migdalele și spanacul.

Acestea favorizează tranzitul intestinal şi refac flora intestinală, facilitând înmulţirea bacteriilor bune. Specialiştii recomandă să consumi între 20 şi 35 de grame de fibre pe zi. Pentru a respecta acest lucru, trebuie să mănânci cinci porţii de fructe şi de legume şi şase porţii de cereale integrale, o porţie fiind echivalentul unei felii de pâine sau unei ceşti de cereale cu lapte.

Trebuie menţionat că seminţele de in sunt cea mai bogată sursă de fibre, o lingură de seminţe măcinate conţinând între patru şi şase grame de fibre.

Curatarea Colonului Natural Acasa cu Doar 3 Alimente

Bea cât mai multă apă! Apa te ajută să îţi purifici întreg organismul, prevenind în acelaşi timp constipaţia şi afecţiunile ce pot apărea la nivelul intestinelor ori la nivelul rinichilor.

dieta pentru curățarea colonului și detoxifiere

Cantitatea optimă de apă pe care trebuie să o bei variază între şase şi zece pahare pe zi. Pentru a menţine şi pentru a reface balanţa normală a sănătăţii intestinelor, trebuie să mănânci iaurt, kefir şi alte produse lactate fermentate.

Acestea conţin probiotice, bacterii esenţiale pentru eliminarea toxinelor şi pentru prevenirea acumulării de bacterii nocive care duc la slăbirea sistemului imunitar.

1. Curatarea colonului de toxine: Postul de o zi

Important Specialiştii îţi recomandă să consumi între 20 şi 35 grame de fibre zilnic. Specialistul nostru Livia Nena biolog nutriţionist Este recomandabil ca, o dată pe an, să urmăm o cură de detoxifiere a organismului.

dieta pentru curățarea colonului și detoxifiere

Acest lucru se adresează în primul rând colonului. De multe ori, cauza multor probleme de sănătate este dată de un grad ridicat de toxicitate la nivelul colonului.

Încearcă o dietă pentru detoxifierea colonului

O cură de detoxifiere presupune ca, timp de două-trei săptămâni, să renunţăm dieta pentru curățarea colonului și detoxifiere produsele de origine animală şi să consumăm cereale integrale, salate şi sucuri din fructe şi din legume, fructe oleaginoase şi cât mai multe lichide.

Tot în această perioadă, este indicat să suplimentăm dieta cu vitamine, minerale şi cu suplimente probiotice ce conţin bacterii cu rol de curăţare a colonului şi prebiotice cu un conţinut ridicat de fibre.

dieta pentru curățarea colonului și detoxifiere

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos: citeste totul despre:.